Resulullah olsa ona onları söylesem o bana gülümserdi;
O bana gülümserdi, ben ona derdim ki:
“Anam babam yoluna feda olsun ey Allah’ın Resulü;
Fakat şu koca melek, annemin gırtlağını sıkıyor, bir şeyler yapamaz mıyız?..”
Resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım.
Ben annem ölürken çok ağladım çünkü annem
Gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz.