fatma

fatma
@birazmorfingerek
admin falcao sandım
Resulullah olsa ona onları söylesem o bana gülümserdi; O bana gülümserdi, ben ona derdim ki: “Anam babam yoluna feda olsun ey Allah’ın Resulü; Fakat şu koca melek, annemin gırtlağını sıkıyor, bir şeyler yapamaz mıyız?..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım. Ben annem ölürken çok ağladım çünkü annem Gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz.
Ertan, alsana şu tüfeği duvardan benim ellerim ıslak.
Sen gidersin denklem düşer ben aşık olduğumu ağlarım Bir kelebek konduğu yerde bir mayın olduğunu anlar.
Sayfa 68·Kitabı okudu