şimdi ben bekliyorum. bir şeyler bekliyorum ama ne oldukları hakkında bir fikrim yok. Ama emin olduğum bir şey var ki beklemek yaratıldıysa gelmek de yaratılmıştır. Elhamdulillah
Resulullah olsa ona onları söylesem o bana gülümserdi;
O bana gülümserdi, ben ona derdim ki:
“Anam babam yoluna feda olsun ey Allah’ın Resulü;
Fakat şu koca melek, annemin gırtlağını sıkıyor, bir şeyler yapamaz mıyız?..”
Resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım.
Ben annem ölürken çok ağladım çünkü annem
Gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz.