fatma

fatma
@birazmorfingerek
admin falcao sandım
sen hala çok güçlüsün Neslican..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
şimdi ben bekliyorum. bir şeyler bekliyorum ama ne oldukları hakkında bir fikrim yok. Ama emin olduğum bir şey var ki beklemek yaratıldıysa gelmek de yaratılmıştır. Elhamdulillah

fatma

, bir kitap okudu
10/10
·84 syf.·
Beğendi
·
8 saatte okudu
·
2019 29. kitabı
Onur Ünlü (Ah Muhsin Ünlü)
7/10 · 6bin okunma
Resulullah olsa ona onları söylesem o bana gülümserdi; O bana gülümserdi, ben ona derdim ki: “Anam babam yoluna feda olsun ey Allah’ın Resulü; Fakat şu koca melek, annemin gırtlağını sıkıyor, bir şeyler yapamaz mıyız?..”
Resulullah asla yalan söylemezdi; ben annem ölürken hiç ağlamadım. Ben annem ölürken çok ağladım çünkü annem Gırtlağından hırıltılar çıkarırken nasıl terliyordu, görmeliydiniz.