Simay

Simay
@bircadininblogu
Kitapsever ve anime tutkunu bir psikolojik danışman. Yazar | Fluffy the Cat, Bullying and True Strength ~Çoğumuza meleklerin kanatları olduğu söylenir; bazılarımız aslında patileri olduğunu öğrenir.
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2022 12. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2022 03:21
Lanetlilerin Krallığı - Kerri Maniscalco // Kitap Yorumu Kitaba puanım: 10/10 Yaş sınırı: 18 yaş ve üstü. Lanetlilerin Krallığı bir üçlemenin ikinci kitabı. İlk kitabın ismi Kötülerin Krallığı'ydı. Üçüncüsünü çabucak istiyorum, sabırsızlıkla bekliyorum. Buradan yayınevine sesleniyorum, lütfen elinizi çabuk tutun ki bu kitabı da unutmayayım. Zira Lanetlilerin Krallığı çıkana kadar birinci kitabı unutmuşum. Bir de şey... Harita nerede? Birkaç yerde gayet detaylı konum tarifleri geçiyor. Üstün körü okudum çünkü görmeden veya kendi ellerimle çizmeden anlamam imkansızdı. Araştırdığımdaysa, gerçekten de normalde bu kitapların bir haritası olduğunu öğrendim. Niye basılmamış acaba? Bunları bir kenara bırakırsak mükemmeldiii! Kurguya, yazara veya genel itibariyle kitaba herhangi bir eleştiri yapmam imkansız. Sürükleyiciydi, alev alevdi, hatta bazı kısımlar iyi anlamda çıldırtıcıydı. Yazar, yani Kerri Maniscalco, istediğimizi verir gibi yapa yapa bizi delirtmeyi ve yer yer meraktan kudurtmayı çok iyi başarıyor. Bu konuda Öfke'den farksız kendisi. Bayıldım. Tüm bu sürükleyiciliğine, okuyucuyu alev alev yakan sahnelerine, sonlara doğru artan gizem temasına, bende uyandırdığı meraka, şaşırtıcı finaline ve hayatımda okuduğum en iyi erkek karakterlerden biriyle tanışmama vesile olmasına tam puan veriyorum. Tam puanı sadece bu son sebep için, yani Öfke için de verebilirdim gerçi... Keyifli okumalar güzeller güzeli insanlar!️ Simay Lanetlilerin Krallığı Kerri Maniscalco
Edebiyat
Lanetlilerin KrallığıKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 2022865 okunma
Sudenaz D. isimli okura yanıt verildi
Simay
Biliyorum biliyorum teşekkür ederim yine de. Sadece dediğim gibi kitabın içinde de olsun, aramak zorunda kalmayayım demiştim. Zaten bu durumdan puan kırmadım🥰❤️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2022 12. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2022 03:21
Lanetlilerin Krallığı - Kerri Maniscalco // Kitap Yorumu Kitaba puanım: 10/10 Yaş sınırı: 18 yaş ve üstü. Lanetlilerin Krallığı bir üçlemenin ikinci kitabı. İlk kitabın ismi Kötülerin Krallığı'ydı. Üçüncüsünü çabucak istiyorum, sabırsızlıkla bekliyorum. Buradan yayınevine sesleniyorum, lütfen elinizi çabuk tutun ki bu kitabı da unutmayayım. Zira Lanetlilerin Krallığı çıkana kadar birinci kitabı unutmuşum. Bir de şey... Harita nerede? Birkaç yerde gayet detaylı konum tarifleri geçiyor. Üstün körü okudum çünkü görmeden veya kendi ellerimle çizmeden anlamam imkansızdı. Araştırdığımdaysa, gerçekten de normalde bu kitapların bir haritası olduğunu öğrendim. Niye basılmamış acaba? Bunları bir kenara bırakırsak mükemmeldiii! Kurguya, yazara veya genel itibariyle kitaba herhangi bir eleştiri yapmam imkansız. Sürükleyiciydi, alev alevdi, hatta bazı kısımlar iyi anlamda çıldırtıcıydı. Yazar, yani Kerri Maniscalco, istediğimizi verir gibi yapa yapa bizi delirtmeyi ve yer yer meraktan kudurtmayı çok iyi başarıyor. Bu konuda Öfke'den farksız kendisi. Bayıldım. Tüm bu sürükleyiciliğine, okuyucuyu alev alev yakan sahnelerine, sonlara doğru artan gizem temasına, bende uyandırdığı meraka, şaşırtıcı finaline ve hayatımda okuduğum en iyi erkek karakterlerden biriyle tanışmama vesile olmasına tam puan veriyorum. Tam puanı sadece bu son sebep için, yani Öfke için de verebilirdim gerçi... Keyifli okumalar güzeller güzeli insanlar!️ Simay Lanetlilerin Krallığı Kerri Maniscalco
Edebiyat
Lanetlilerin KrallığıKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 2022865 okunma
Sudenaz D. isimli okura yanıt verildi
Simay
Merhabalar. Evet, o haritadan bahsediyorum. Keşke kitabın içinde de yer alsaydı.. Ve teşekkür ederim, önerilerimde özellikle yaş sınırına dikkat ediyorum ve fark etmenize çok mutlu oldum☺️ Keyifli okumalar dilerim!
10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2022 23:17
Karanlık Ateş - Karen Marie Moning // Kitap Yorumu (Spoiler içermez.) Kitaba puanım: 10/10 Yaş sınırı: 18 yaş ve üstü Merhabaa, Artemis Yayınları'nın yeniden basmaya başladığı Ateş Serisi'nin ilk kitabının yorumuyla geldim. Şey, Artemis Yayınları... LÜTFEN ACELE EDİN, İKİNCİ KİTABA ACİL İHTİYACIM VAR!! öhöm* Tam benim kalemim, sürükleyici ve nasıl beceriyorsa hem fantastik hem de gerçekçi olmayı başaran bir kitap. Karakterlerin hiçbiri mükemmel değil. Kızımız bir barbie bebek gibi, görüp görebileceğiniz en feminen karakterlerden biri, dünyayı kurtarmak gibi bir derdi yok, dış görünüşüne aşırı bağlı ve biraz sığ biri. Ama bu aslında yazarın bir oyunu! Kendisine saygıyla eğiliyorum. Yazar, karakterleri gerçekçi yapmak istemiş, saçma sapan bir şekilde korkusuz ve güçlü karakterler değil, kusurlu insanlar yaratmak istemiş. Bu kusurlu insanların her şeye rağmen ellerinden geleni yapmak zorunda kalışları, bunu kabullenişleri... Özellikle baş karakter MacKayla'nın karakter gelişimine şahit olmak mükemmel bir şey! Kitap sanki benim için yazılmış gibi. Tam olarak fantastik bir kurgudan beklediğim hızda ilerliyor. Ne olduğunu, nasıl o noktaya geldiğimizi anlayamayacağım kadar hızlı değil, yine de her sayfa ayrı bir merak uyandırıcı ve akıcı. Yazar sanki MacKayla'ymış da onun ağzından geçmişi anlatıyormuş gibi yazmış. Bazı yerlerde araya girip "Sadece 26 saat sonra elimin kana bulanacağını bilemezdim." gibi cümlelerle, birkaç sayfa ileriden ipuçları veriyor ve siz okumayı bırakamıyorsunuz! Bayıldım. Hem yazımına, hem akış hızına, hem birden bilgiye boğulmak yerine o dünyanın içine sindire sindire dalmış olmamıza... Yetişkin, fantastik ve romantik (şimdilik romantizm az) bir kitap arayanlara kesinlikle öneririim! Keyifli okumalar güzel
Edebiyat
Karanlık AteşKaren Marie Moning · Artemis Yayınları · 2022738 okunma
Büşra isimli okura yanıt verildi
Simay
Çok çok teşekkür ederim, takibinize ve desteğinize çok mutlu oldum🥰 Ateş serisi benim de favorilerimden olacak gibi duruyoor, Barrons'u daha iyi tanımak için sabırsızlanıyorum! ❤️ Baskıları yenilendikçe, hiç bekletmeden alıp okuyacağım inşallah, nice yorumlarda görüşmek üzere😍❤️
5/10
·377 syf.··
Beğendi
·
2020 50. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 04 Ekim 2020 01:09
Yaklaşık 4 saatte biten bir reading slump düşmanı vampirimsi kurgu. Vampir olan şahıslar bulunsa da alacakaranlıktaki gibi özelliklerine değinilmemiş, kan içip geçilmiş bir kurgu. Sadece keyifle okudum çünkü insan bazen kafasını boşaltmak için klişelere ihtiyaç duyar.
Çifte BelaJeaniene Frost · Artemis Yayınları · 2017127 okunma
Simay
Jeaniene Frost, Gece Avcısı Serisi ve Gece Avcısı Dünyası romanlarında vampirler ve gulyabaniler hakkında bol bol detay veriyor. Okumadıysanız, bu seriden önce onlara bakmanızı öneririm. Zaten bu seri bağımsız değil, yan seri sayılır. Bir de çok güzel yazmışsınız, gerçekten de Jeaniene Frost'un her kitabı ayrı ayrı reading slump düşmanıdır. Kitapların sıralaması, Türkiye'deki basımından bir tık farklı olabilir. Sıralamayı bulamazsanız ben her zaman yardımcı olabilirim..☺️
9/10
·594 syf.··
Beğendi
·
2020 35. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2020 21:05
Kitap güzel mi? Güzel. Sevdim mi? Bayıldım. Kendini kesinlikle okutuyor ve yazara hayran kalıyorsunuz. Ama bir şeyi belirtmem gerekiyor... Bana sorarsanız bu kitapta fantastik bir *klasik tadı var. Yani biraz ağır bir kitap. Hayal gücüyle harmanlanmış derin bir hikayeye sahip olan, çok güzel benzetmeler içeren, toplumu yansıtan, savaşı ve savaş psikolojisini anlatan, bu kategorilerde de harika bir eser. Herkesin okumasını şiddetle öneririm ama nasıl bir beklentiyle kitaba başlandığının gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Benim başta okumayı umduğum, böyle bir eser değildi. İstemiştim ki fantastik, sürükleyici, adeta romantizm kokan, soluklanmalık, rahat, çerezlik bir kitap okuyayım. Öyle olmadı. Bu kitap kesinlikle çerezlik, soluklanmalık bir kitap değil. Tam tersi, yer yer nefesinizi yaşadığınız duygu yoğunluğuyla tuttuğunuz bir kitap. Karanlık bir atmosfer, iki tür arasındaki derin savaş, uzayıp giden bir nefret zinciri... Bir savaş durumunda, aynı gerçek dünyada da olacağı gibi... Kitapta, sürekli ders çıkarabileceğiniz bir olaylar sarmalı söz konusu. Tabii ki böyle derin bir romandan beklendiği gibi karakterler de çok gerçekçi, fazlasıyla gerçekçi. Bu anlattıklarımın hiçbiri olumsuz özellikler değil. Ama kitaba başlarken ne bekleyeceğinizi bilmelisiniz. Ne beklediğinize bağlı, karakterlerin ve hikayenin (fantastik olmasına rağmen) gerçek hayata yakınlığını, olumlu bir yön olarak alabilirsiniz. En basitinden, kötülük yapan biri yaptığı şeyi neden yapıyor tamamen anlıyorsunuz ve onaylamasanız da, hak veriyorsunuz. Karakterlerin hiçbiri siyah veya beyaz değil, gri. Kafa dağıtmak için okunacak, çerezlik bir kitap değil demek istiyorum, umarım anlatabilmişimdir. Çerezlik bir kitap okuyacak havadaysanız şimdilik başka bir kitap tercih etmenizde yarar var. Az buçuk
Edebiyat
HayalciLaini Taylor · Artemis Yayınları · 2018513 okunma
Betül isimli okura yanıt verildi
Simay
Kitabı sevmemiş değilim kesinlikle ama o ağır ilerleyişe biraz sitem etmek istedim. Üç yüz sayfa az değil..😅 Sarai ve Lazlo'nun sahnelerine birkaç bölümüm kaldı ve eminim romantizm artacaktır. Yine de kitabın yarısından da az bir kısmı romantizm içerince, "romantizm koklatılmış" demeyi daha uygun gördüm. Kabus Perisi'nden çok daha büyük umutlarım var şu an sayenizde. Teşekkür ederim☺️🙏🏻 Duman Ve Kemiğin Kızı kitabı, Hayalci'den daha sürükleyici gelmişti bana ama bakalım. Laini Taylor müthiş bir yazar, eminim bu serisi de diğerini aratmayacaktır. Duruma göre yorumumu güncellerim, zaten daha puan da vereceğim☺️