Bir Garip Yolcu

Bir Garip Yolcu
@birgaripyolcu_3
Hiçbi' şeyden çekmedi dünyada nasırdan çektiği kadar Hatta Çirkin yaratıldığından bile o kadar müteessir değildi Kundurası vurmadığı zamanlarda anmazdı ama Allah'ın adını Günahkâr da sayılmazdı Yazık oldu Süleyman Efendi'ye Mesele falan değildi öyle "To be or not to be" kendisi için Bir akşam uyudu Uyanmıyıverdi Aldılar, götürdüler Yıkandı, namazı kılındı, gömüldü Duysalar öldüğünü alacaklılar Haklarını helal ederler elbet Alacağına gelince Alacağı yoktu zaten rahmetlinin Tüfeği depoya koydular Esvabını başkasına verdiler Artık ne torbasında ekmek kırıntısı Ne matarasında dudaklarının izi Öyle bir rüzigâr ki Kendi gitti İsmi bile kalmadı yadigâr Yalnız şu beyit kaldı kahve ocağında El yazısıyla "Ölüm Allah'ın emri Ayrılık olmasaydı"…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çıkıp gelenle, dönüp dolaşıp gelen bir mi?🍂
Her şeyini kaybetsen de merhametini kaybetme. "Merhamet" insanı insan yapan en önemli duygudur. Muhyiddin Şekur
Yüz kere yere düşmüş olayım; başkalarına çelme takan bir kadın olmayacağım. Ben kazanan değil, insan olmak istiyorum. Frida Kahlo
Bir dağ yamacında durmuşsun, rüzgârın tükenmiş Kuşların ve ağaçların sesi tükenmiş içindeki sessizlikte... Refik Durbaş