Sonra kendi kendime sordum “dans neden güzel?”
Cevap; çünkü bu özgür olmayan bir hareket,çünkü dansın tüm derin anlamı mutlak ve estetik boyun eğişte, ideal özgürsüzlükte yatıyor.Eğer atalarımızın yaşamlarının en heyecanlı anlarında kendilerini dansa verdikleri doğruysa bu tek bir anlama gelir ; özgürlüksüz içgüdüsü çok eski zamanlardan beri organik olarak insana özgüdür...