Bu sabah, yine bir kadın erkek muhabbetine denk geldim. O sırada cahil erkeğin biri utanmadan, yüzüme baka baka, "soy babadan gider, anne sadece taşıyıcıdır" demesin mi. Ben bi sinirlendim bi sinirlendim, tabii yine de kendime hakim olup elimdeki sıcak çayı o şahsın yüzüne fırlatmadım, merak etmeyin. Tam tersine o küçük işlevsiz beynine girecek şekilde doğru olanı anlattım ve en son haklı olduğumu anladığından mıdır yoksa benimle baş edemeyeceğini anladığından mıdır bilmem konuyu hemen kapattı. Keşke bu tarz aptal erkeklerin soyu tükense de ben kendimi bu kadar yormak zorunda kalmasam. Neyse ya, ne kadar yorulursam yorulayım siz bir şeyleri kafanıza sokana kadar susmayacağımı bilin.