Fantastik bir kitap . Sıkılmadan okuyabilirsiniz . Bunu 1 yıl önce okumuştum ilk olarak o zamanki bıraktığı tatla bu yıl okuduğum birbirinden çok farkli . Bu yüzden kitapları tekrar tekrar okumak hoşuma gidiyor . Degistigimi hissediyorum . Yeniden kitaba gelirsek franz kafka muazzam bir yazar bence ve bu kitabını da okuyup o derinlerdeki elması özü bulmanızı dilerim .
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268bin okunma
İlk okuduğumda bende etkisini bırakan güzel bir kitap. Aslında olayın asıl kısmını bir yerden anımsar gibiyim . Bence okumanız gereken bir kitap . İnsanı yormuyor ,akıcı.