#okudumbitti
Ayfer Tunç'un kalemini sevdim. Kısacık bir romandı ama etkisi büyüktü. Aziz Bey'in sorgusuz sualsiz Maryam'in arkasından gidip ondan darbe yemesine üzülmedim aynısının daha beterini karısına yaşattı. Vuslat adına üzüldüm sadece, Aziz Bey adına üzüldüğüm hiçbir kısım olmadı.
Akıcı ve olay örgüsü güzel ilerledi. Bu tarz okumayı sevdiğimi farkettim. Size de öneririm
Ne çok ister insan büyük kederlerin ardından ölüp gitmeyi de, başaramaz. Ruh, başına kara bir hale takarak göğe yükselmek için çırpınır ama vücut dünyalıdır; yer, içer, yaşar.