Nehir

Nehir
@birkitapbinumut
İ𝖓𝖘𝖆𝖓𝖑𝖆𝖗 𝖐ı𝖗ı𝖈ı𝖞𝖉ı, 𝖐𝖎𝖙𝖆𝖕𝖑𝖆𝖗𝖆 𝖐𝖆ç𝖙ı𝖒 *** #125950062
Yakınlarına, çevrendekilere zararı dokunacak bir düşüncesizlik yapmaktansa, senden başka kimseyi incitmeyecek bir cezaya katlanmak bin kere daha iyidir.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben hep gözlerimi bu ömrün sonuna dikmiş olarak huzur içinde yaşarım.
Hayat
Bu kızların dış kalıplarına dilediği biçimi verebilmek için ne yaparsa yapsın, iç dünyalarının üzerindeki etkisi kendisinin sandığından çok daha azdı.
İnsan yaradılışı kusurludur. En parlak yıldızların bile üzerinde lekeler vardır.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Bence yaşam çok kısa. Günlerimizi kin gütmekle, bize yapılan kötülüklerin çetelesini tutmakla geçirirsek çok yazık! Bu dünyada hepimizin, her birimizin bir sürü kusuru olduğu su götürmez. Ama, bir gün gelecek, umarım yakında bir gün, bu kusurları ölümlü bedenlerimizde bırakıp sıyrılacağız.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Hayat