Nehir

Nehir
@birkitapbinumut
İ𝖓𝖘𝖆𝖓𝖑𝖆𝖗 𝖐ı𝖗ı𝖈ı𝖞𝖉ı, 𝖐𝖎𝖙𝖆𝖕𝖑𝖆𝖗𝖆 𝖐𝖆ç𝖙ı𝖒 *** #125950062
Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti.
Hayat
Reklam
Hayat işte. Kötülük bir kez seni bulduğunda domino taşları gibi devriliyor insanlara yüklediğin anlam.
Sayfa 246·Kitabı okudu
Mümkün kılmaz hayat birini öylece unutmayı. Öldürmez çünkü dünya ölen insanın hatırasını.
Sayfa 213·Kitabı okudu
Kafanda öldürmediğin insanın cesedi toprağın altına girse de kalbi göğüs kafesinde atmaya devam eder. Sesi, yüzü, dokunuşu, enerjisi... Anılarında soluklanır her biri...
Sayfa 213 - Liva·Kitabı okudu
Bir şeyler kötü görünmeye başlayana kadar, içeride olanları kimsenin ruhu duymaz.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Reklam