İyi geceler bayım, hiç yittiniz mi?
En az bir defa yitmeli insan.
Nasıl geçti yıllar telefon beklerken mi?
Şarkılar bitti, şarkılar bitti.
Bir şey söylemedin kadınlar için,
Devrimler için bir şey söylemedin.
Yıldızlar için...
İyi geceler bayım.
#Mevlanaİdris