2026 nın ilk iletisi ✌🏻✨
İyisiyle kötüsüyle bir yılı geride bıraktık, bu platformda olsun bookstagram da olsun çok güzel arkadaşlıklar edindim, güzel seriler ve kitaplarla tanıştım, yeri geldi bazı kitaplara sövdüm :D ama yine de geriye baktığımda güzel ve dolu bir yıl geçirdiğimi hissediyorum ❣️
2026 yılı hepimiz için güzel geçmesi dileğiyle... İyi yıllar. ✨🎄🎊
Ps: Fotoğraf şahsıma aittir. :')