Ölüm gibi bir gerçeğin olduğu şu dünyada hangi yarış anlamlı ki? Hangi zevk tatminkâr, hangi öfke yeterince şiddetli, hangi üzüntü olması gerektiği kadar ki şu dünyada?
E öyleyse neden hep bir başkası için yaşayalım ki?
"...desinler." ya da "...demesinler." neden biricik ve bitmek üzere olan hayatımıza yön versin ki?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Öldükten sonra patlayacak bir mideyi doldurmak için mi bunca koşuşturma, kavga, hır gür? 100 yıl sonra hiçbirimizin olmayacağı bir dünyayı kapışmaya çalışmak mı kendimize en çok yakıştırdığınız?" da dedim...