Karşı tarafın manipülasyonunu, kabalığını 'ama o da zor bir çocukluk geçirmiş, annesi ekmeğine az salça sürmüş' falan diye aklıyoruz. Uyarı işaretlerini romantize etmek, kendi değerini yerlere sermenin en kılçıksız yoludur. İnsanın devinim için öfkeye ihtiyacı var biz fazla empatız.