Her ne kadar kişisel gelişim kitabı sınıfına koyamasam da insana çok şey katan bir eser. Hayranlıkla okuduğum ve eksiklerimi görüp fark ettiğim hatta ara ara not alarak ve tebessümle okuduğum nadir kitaplardan. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine okuduğum ve hayatıma mesleki anlamdan tutun da arkadaş, sosyal çevreme kadar birçok şey katan kütüphanemin en degerli kitaplarındandır. Emin olun bu kitabı okuduğunuzda arkadaş çevrenizin değiştiğini, hayatınızdaki olumsuz şeylerin (insanlar da dahil :)) gittiğini göreceksiniz. Kütüphanemdeki en güzel kitaplardan olan bu güzel eseri okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ve nacizhane tavsiyem çevrenizdeki insanların kitap hakkındaki olumsuz yorumlarını duymayın. Okuyunuz okutturunuz.
Sevgiler...