Öncelikle kitap mükemmeldi yazarın KARIŞIK adlı eserini de kesinlikle okuyacağım çünkü yazarın yazım dili harika ötesi
Kitabın başından sonuna kadar ön yargının kötü olduğunu anlıyoruz.
Ve başladığınız anda istemsizce empati kuruyorsunuz kesinlikle ama kesinlikle okuyun tavsiye ediyorum...