Kimsenin duasına ihtiyacım yok,sınavımıda zaten boş bıraktım.
Hiç alışamadım acılarıma seneler geçti ama hiç.
İçimde gülmedim sadece.
Herşeyi yapabilirdim ama yapmadım yormadım kafamı,
Bir kez kalbimi yordum ben ama oda olmadı.
Hani derler ya seni kendim için sevmedim diye o büyük yalan herkes herkesi kendisi için sever, ben öyle sevdim sonrası fazla önemli değil.
Kendimi düşünmüyorum artık ama senide düşünmek para etmiyor.