Doktor uykusuz ağlamış gözler daha mı yorgun olur,
Yorgunluk gözlerimi almış doktor .
Bu rüyada uyumayı sevmiyorum doktor,
Biliyor musun hayatı kötü gidenlere hasta diyip çıkıyorlar bu hayatta.
Sana anlatacak bir şey kalmadı ama anlatıyorum doktor.
Seversin insanları sahte derler sevmezsin katı derler anlamadım doktor.
Kalbimi sigara değil sevdiğim sevmediğim herkes yoruyor doktor .
Doktor bu enerji düzelsede geri gelir bende..
Doktor cehennemlik her insan kötüyse kendine kıyanlardamı kötü sayılır anlamadım.
Doktor iyilik yapmak bile cennet için kendisi için insanın .
Doktor yok mu karşılık beklemeden iyilik ?
Gökte su kalmazda benim gözümde kalır anladım doktor..