İşte budur bizim en büyük zayiflıgimiz. Kendimizi sevmeyj öğrenmeden , başkasını sevmeye çalışmak .kendi varliginizi kabullenmeden başkasının varligini onaylamak ve sindirmeye çalışmak .daha kendimizi hazmedemeden ,iyice çiğneyip ozumsemeden , başka birine yer açmak ve ona bağlamak tüm varolusumuzu.