Yusuf,bir psikolog ama mesleğini bir ofiste yapmak yerine insanlara dokunarak geçmişlerini görmeyi tercih ediyor. Biz Cemre ile tanışıp Cemre'nin arkadaşlarına yaptığı masajlarda gördüklerini okuyoruz.Yazar,Yusuf aracılığıyla insanlar neyi niçin yaparı anlatıyor.Yedi büyük günah, (Oburluk,Kibir,Öfke,Kıskançlık,Tembellik,Açgözlülük,Şehvet) bastırılmış veya bilincinde olamadığımız bilinçaltı,çocuklugumuz...Bunların hepsi okunmamış birer mesaj.Herkesin kendinden bir parça bulacağı harika bir kitap.Sonu alışılmışın çok dışında.Siddetle okunması tavsiye olunur...
Hayata otizmli olan Enes'in gözünden bakmak..Evet hayata bir de otizm penceresinden bakmamızı sağlayan harika bir kitap.Üzümlü kek hiç bu kadar anlam ifade etmemişti...