Şimdi yoksun.
Seni dilediğim gibi düşünebilirim artık.
Tutar ellerini öpebilirim uzun uzun,
Kimseler ayıplayamaz beni.
Yokluğunda seni nasıl sevdiğimi anlayamazlar
…
Bütün resimler sana benziyor.
Hayret,
Bütün aynalarda sen varsın.
Nereye gitsem peşimden geliyorsun.
Şimdi sigarasın dudaklarımda,
Biraz sonra beyaz bir kâğıt…
Ayrılık diye bir şey yok.
Aynaya bakarken bile hatırlıyorsam nasıl ayrı sayılırız?
Yürürken yanımda yürüyorsan, masaya oturduğumda karşımdaysan, bir çiçek senin sevginle güzelleşiyorsa, söyle bu nasıl ayrılık?
Beklemek var, özlemek var kabul.
Ama ayrılık diye bir şey yok.
Bu bizim uydurduğumuz koca bir yalan.
Hal buyken, şimdi ben sana, dünyadaki en güzel duygunun seni özlemek olduğunu hangi sözlerle ve hangi şarkılarla nasıl anlatayım?