Şevval

Şevval
@bisevval
İnsanlara çok değer veririz,zira israf haramdır
Fizyoterapist
Lisans
54 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şimdi yoksun. Seni dilediğim gibi düşünebilirim artık. Tutar ellerini öpebilirim uzun uzun, Kimseler ayıplayamaz beni. Yokluğunda seni nasıl sevdiğimi anlayamazlar … Bütün resimler sana benziyor. Hayret, Bütün aynalarda sen varsın. Nereye gitsem peşimden geliyorsun. Şimdi sigarasın dudaklarımda, Biraz sonra beyaz bir kâğıt…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep seni düşünmek için kimsenin yüzüne bakmadım.
Sevginin sırrı, hasret ve acıdır.
Ayrılık diye bir şey yok. Aynaya bakarken bile hatırlıyorsam nasıl ayrı sayılırız? Yürürken yanımda yürüyorsan, masaya oturduğumda karşımdaysan, bir çiçek senin sevginle güzelleşiyorsa, söyle bu nasıl ayrılık? Beklemek var, özlemek var kabul. Ama ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim uydurduğumuz koca bir yalan. Hal buyken, şimdi ben sana, dünyadaki en güzel duygunun seni özlemek olduğunu hangi sözlerle ve hangi şarkılarla nasıl anlatayım?
İnsan inandığı şeyler uğruna muhteşem hatalar da yapabilir.