İlay H.

İlay H.
@bitigenyorum
Geri Gelen Mektup ♥
"Biraz şikâyet edecek olursam," diyordu yüreği, "bu yalnızca benim bir insan yüreği olmamdandır ve insanların yürekleri böyle olur. Ulaşmaya layık olmadıklarını ya da ulaşamayacaklarını sandıkları için en büyük düşlerini gerçekleştirmekten korkarlar. Dirilmemek üzere sona ermiş aşklar, olağanüstü olabilecek, ama olamayan anlar, keşfedilmesi gereken, ama sonsuza dek kumların altında kalan hazineler daha aklımıza gelir gelmez bizler, yürekler hemen ölürüz. Çünkü böyle bir durumla karşılaşınca ölümcül acılar çekeriz."
1000Kitap Gerçek Okurlar
Reklam
"İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur."
"İnsan sevince," diye düşündü, "nesneler daha çok anlam kazanıyor."
Aşk, sevilen nesnenin yanında bulunmayı zorunlu kılıyordu.
1000Kitap Gerçek Okurlar
...ölüm şu gün ya da bu gün gelmiş vız gelir tırıs gider. Çünkü ben ne geçmişte, ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
1000Kitap Gerçek Okurlar
Reklam