Kaç kişiyi öldürdüm düşlerimde,
Kaç kilo çekerdi yalnızlık,
Kaç kere ezildim altında
Yaz yağmurlarının...
Belkide palyaçolar ağlardı pazartesi sabahları
Her sirk geldiğinde ağlamaklı olurduk
Hep ağlamaklı olurduk gülünecek halimize.
Kim sevmezdi çiçekleri filan
"Ben sevmezdim" dedim, "yalan" dedi.
Bunu palyaço söyledi.
Palyaço söyledi, ben yazdım
Yazdım, yazmasam ağlayacaktım.
Herkes ağlarmış biraz, ben de ağladım
Sırf bu yüzden mi ağladım
Alçaklık gibi bir şey oldu biraz.
Biraz birazdım her şeyden
Dün biraz sinirlenmiştim mesela
Yarın bir kadını seveceğim biraz
Biraz biraz kör oldum bugünlerde.
Ama rakı kadehlerini boşaltmayın
Eksilmesin hiçbir şey
Hiçbir şeyden dahi olsa
Kalsın biraz.