Gün bitmedi ama sabahlayacağım belli
"Kim bilir, belki de umutların tümden kesildiği hayata cehennem diyoruz." 📍 Aşıklara Yer Yok, Tarık Tufan Kitabı beğenerek okudum. Aşk ve takıntı kitapta çok güzel işlenmiş. Yazarın, Orhan'ın Firdevs'e olan duygularını bizlere çok net bir şekilde geçirdiğini düşünüyorum. Özellikle Orhan'ın Saklıkuyu'ya gittiği ve orada yaşadıklarının anlatıldığı bölümleri çok sevdim. Kitabı genel olarak beğendim. Kitapta bir sürü mükemmel cümle vardı, çiz çiz bitmedi. Tarik Tufan'ın eserleriyle henüz tanışmamış olanlar varsa bence tanışmalılar. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar🌿
Reklam
Bu sefer oyununa gelmem.Daha henüz bitmedi. Kuralları koymadan başlattığın o oyunu, gör bak nasıl kendi kurallarımla bozuyorum.
Hayata Dair
...çay, henüz her şey bitmedi demektir; hadi iç de çay koyayım..
Şiir
Bitmedi bir batıya olan gereksiz hayranlıkları
Bize bir nazar oldu Cumamız Pazar oldu Ne olduysa hep bize azar, azar oldu Ne kayıtlıten hastayız, ne de candan hastayız Ne ruhça ne vücutça ne de kandan hastayız Avrupa'ya bir değil iki pencere açtık Uzun yıllardan beri cereyandan hastayız Batı, batı yaparak eyvah hep batıyoruz Arif Nihat ASYA
Bir gün her şeyden uzaklaşmak istersin. Telefonun susmasını, insanların senden bir şey beklememesini, hiçbir sorumluluğun olmamasını... Sadece sessiz bir yerde oturup rüzgârın sesini dinlemek istersin. Çünkü bazen insan yorgunluğunu uykuyla atamaz. Bazı yorgunluklar bedeninde değil, kalbindedir. Sürekli düşünmekten, sürekli güçlü görünmekten, sürekli bir şeyleri içine atmaktan oluşur. Kimse fark etmese de herkesin içinde kimseye göstermediği savaşlar vardır. Bazıları bunu kahkahalarının arkasına saklar, bazıları sessizliğinin içine gömer. Ama ilginç olan şu ki... İnsan en çok kırıldığı yerden güçlenir. Bir zamanlar "Bunu asla atlatamam." dediğin şeyler, aylar sonra sadece bir anı olur. Bir zamanlar gecelerce düşündüğün insanlar, gün gelir aklına bile gelmez. Çünkü zaman, herkesi ve her şeyi değiştiren sessiz bir öğretmendir. Belki şu an hayat tam istediğin gibi değildir. Belki bazı şeyler eksiktir. Belki bazı insanlar hayal kırıklığıdır. Ama hikâye henüz bitmedi. Çünkü en güzel sayfalar, genellikle insan kitabı kapatmak üzereyken başlar...
Reklam
Reklam