İçimden cenazene kaldırıp döksem gözyaşlarıma çık aklımın çaprazlarından git desem bitt desem ne olur biter mi ya da hayallerine düşsem tepetaklak başımı çarpsam dizlerine ılık ılık Aksa mutluluk içime ve Can versem gözlerinde yeter mi.?
Yine duygularımın bombardımanında zihnim;
duygularım kazanırsa ben yine zihnimi tutsak bırakabilirim..
Git artık Jessica', n'olur bitt ve gelme!
Bu savaşı kaybedip tutsağın olmaktan yoruldum, anla!