Işığın savaşçısı için soyutlama diye bir şey yoktur. Her şey somuttur her şeyin anlamı vardır. Çadırında rahatça oturup dünyada neler olduğunu izlemez o; kendisine karşı her meydan okumayı, kendini geliştirme yolunda bir fırsat olarak görür.
Işğın savaşçısı bazen şöyle düşünür: Ben bir şeyi yapamazsam, o şey yapılmadan kalır.
İşin aslı böyle değildir: Harekete geçmelidir savaşçı: ancak Evren'in bir şeyler yapmasına fırsat vermelirdir.
Sevgi biriktirmek şans getirir, nefret biriktirmekse felaket. Sorunlarını teşhis edemeyen kişi kapıyı trajedilerin girmesi için açık bırakmış sayılır
Savaş,kavgayla aynı şey değildir.