Kaan

Kaan
@bk4ann
Bugun alıntı paylaşamadım herkesten çok özür dilerim iyi okumalar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan ağaca benzer.ne kadar yükseğe ve aydınlığa çıkmak isterse,o kadar kök salar yere, aşağılara ,karanlığa, derinlere kötülüğe. Friedrich Nietzsche
Yarından itibaren alinti ve iletiler paylasicam. Tekrardan iyi okumalar dilerim
Sevgili okurlar artık geri döndügümün müjdesini vermek icin bu iletiyi yaziyorum. Herkese iyi okumalar. İnşallah iyi gunleriniz geciyordur.
"Fazla bilinçli olmak bir hastalıktır" Dostoyevski