Bülent Kıyak

Bülent Kıyak
"Geldiğinde hep buradaymış gibi, Gittiğinde hiç yaşanmamış gibisin..." demişti, bir güzel insan bana... ️bk78
Artık, insan olmak gerek!.. Sayımız iyice azaldı.
Sakarya Üni. İnş. Müh.
Eğreti Dünya'nın, İstanbul'u
258 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Sonra, bir an sonra kulaklarımı acıtana kadar anne diye haykırarak kucağıma tırmanırdı. Buradayım, derdim, buradayım. Ama ona göre yeterince yakın değildi. Bütün gün onunla yürüsem, istediği bütün oyunları oynasam bile dikkatim bir an başka yere yöneldiğinde, hiddetlenip bana yapışarak feryada başlardı.
Sayfa 265 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Anneler Günü
Reklam
Yaşadığım için bana imrendiler ama hiç değilse onların savaşları sona erdi artık.
Sayfa 240 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Yara izlerini yok etmeyi önerdim. Başını iki yana salladı. "Kendimi nasıl tanıyacağım?"
Sayfa 220 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Ölümlüymüş gibi yapmıyordum. Parlak, sarı gözlerimi her fırsatta gösteriyordum. Hiçbiri bir şeyi değiştirmiyordu. Yalnızdım ve kadındım, önemli olan tek şey buydu.
Sayfa 198 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Yüreklerimizde gerçekte ne olduğu bilinseydi kaçımız affedilirdi?
Sayfa 173 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Reklam