Canımızın yanmayacağını söylemiyor. Korkmadığımızı kastetmiyor. Söylediği sadece şu: Buradayız. Gelgitte yüzmek, yeryüzünde yürümek ve ayaklarına değdiğini hissetmek böyle bir şey. Yaşamak böyle bir şey.
"En kötü yanlarını görmedim. En iyi halinde bile kolay bir adam değildi. Ama arkadaşa ihtiyacım olan bir dönemde bana arkadaşlık etti."
"Bir tanrıçanın arkadaşa ihtiyacı olduğunu düşünmek tuhafıma gidiyor."
"Deli olmayan bütün varlıkların arkadaşa ihtiyacı vardır."