"Hiç öfke duymuyormuş! Biri onu incitir diye mi korkuyor acaba? Bu yüzden mi kendi olmaya cesaret edemiyor? Neden sadece küçük mutlulukları arzuluyor? Buna da erdem diyor üstelik. Bunun gerçek adı korkaklıktır."
"Görmüyor musun Josef, sorun rahatsızlık hissetmende değil. Göğsündeki baskı ve ağırlığın ne önemi var? Sana rahatlık vaat eden kim? Demek iyi uyuyamıyorsun! Ne olmuş yani? Sana iyi bir uykuyu vaat eden kim? Hayır, sorun rahatsızlıkta değil. Sorun, yanlış şeyle ilgili rahatsızlık duymanda!"