Bu yazı bir babalar ve oğullar yazısıdır. Babalık zor zenaatmış; evet, baba olunca anladım. Baba-oğul meselesi ise bir ummanmış, dalmayla bitmeyen. Yıllarca didiştiğin, itiraz ettiğin adamı kaybettiğinde anlıyorsun aslında neyi kaybettiğini. "Oğlum başımı yere eğdirme benim!" Hiç ağzından düşürmezdi babam. Babalarının başını yere eğdirmemek için ölüme gülerek giden çocukların ağırlığı kalbimde, aynı dileği Poyraz'la sürdürüyorum ben de!