Uzun zamandır okuma listemde bekleyen, merak ettiğim bir kitaptı. İlk başladığımda tarzı biraz değişik geldi, çok ısınamadım, devam etmesem mi diye düşündüm ama kısa bir kitap nasılsa diye yarıda bırakmak istemedim. İyi ki de bırakmamışım çünkü sonradan sevdim. Diyalogları biraz zayıftı. Çeviri bir kitap olduğundan mı, yazılış şekli öyle olduğu için mi bilmiyorum ama diyalogları daha iyi olsaydı okuma zevki de daha yüksek olurdu bence. Yine de sevdim. Durağan ve sakin bir kitap. Karakterler sanki etrafınızdaki insanlar, tanıyorsunuz her birini gibi hissediyorsunuz. Kendinizden bir şeyler bulmanız da olası. Mutlaka bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum.