Hafif bir kırgınlık var üzerimde, hapşırsan yüreğim üşür onu bilir hastalık hastası kalbim. Neek
Alıntı
küçük pencerendeki saksın olmayı diliyorum
uzaktan, çok uzaktan bana doğru geliyorsun kalbimin bu çarpışını nasıl açıklayabilirim ki sana? senin için daha ilk tanıştığımızda çaldın kalbimi ve bana tedavisi olmayan bir hastalık verdin keşke saksın olabilsem her gün dua ediyorum küçük pencerendeki saksın olmayı diliyorum hiçbir şey söyleyemesem bile hiçbir şey umut edemesem bile gülümsemeni görebilecek ve dokunuşunu hissedeceğim ve seni istediğim kadar uyurken görebileceğim... şarkı: cover by Hwang in yeop- Flowerpot
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi raciun. Anneannemiz Filiz, Hakk’ın rahmetine kavuşmuştur. Rabbim kendisini Resulullah Efendimiz’e (as) komşu eylesin, mekanı cennet olsun. Ruhuna bir Fatiha okursanız çok memnun olurum. 🥀
"BL örgütü lideri olmayı kabul ediyorum." "Hoşgeldin Sevgili Avukat, ait olduğun yerdesin ve ben de artık kendimi tamamen ait hissediyorum bulunduğum yere." Beyaz Leke: Mahkûmiyet
"Ben Tugay Demir Çeviker, BL örgütü kurucusuyum, ben istemediğim sürece kimse bir adım önümde bile duramaz. Sevgili avukatım dışında. O benim önümde durur, ben arkasından onu izlerim."
Beyaz Leke
#BeyazLekeTeori
Evet son bölüm çok yaralayıcıydı. Lâkin değinmek istediğim bir kaç nokta var hain konusu ile ilgili. Öncelikle Tugay Eftalya'ya inanmış olamaz, büyük ihtimal yalan söylediğini anladı. Bu yüzden gitmesini istedi ki, yalanlardan nefret ettiğini ve onuda ihanet saydığını kendiside dile getirmişti. Teoriler ise, Yazar Aslı Arslan'ın herşeyi plana bağlamış olabileceği ki kendisi çok sever. 😁😁 İkinci ihtimal, Tugay'ın yalanı anlayıp Sinan'ı vurması. Eftalya'nın son sözü 'ihanet üstüme giydiğim kanlı bir gömlek olmuştu.' Yani birçok yere bağlanabilir bu sözü. Diğer ihtimaller Sinan'ın Tugay'ı vurması, Tugay'ın Eftalya'yı vurması, Giray'ın Eftalya'yı veya Sinan'ı vurması. +Defne bence ölmeyecek eğer plansa, bencede öyle zaten. Onun dışında hatırlıyorsunuz ki Bl örgütü kar maske takıyor. Bölümde Tugay maskesini çıkarıp Eftalya ile kısa bir yüzleşme yapıp silah sesi geldiğinde bölüm bitiyor. Krallık orada olduğu unutuldu, ve adamların amacı zaten Tugayı öldürmek. FIRSAT BULUP ÖLDÜRMÜŞ OLABİLİRLER. Ama emin değilim. Hain ise Yasemin veya ufuk. Ufuk zaten krallık için çalışıyordu bir aralar. Ve Yasemin ise Eftalya'nın annesi olan o ********u kadın. 😁😁
Wattpad beyaz leke