Hümeyra

İyi düşün ki çocukluk dostluğunu muhafaza etmezsen benzeri dostluklar kurma zor olur.Eğer sadece bulunduğun sınıf içinde yaşarsan bir tek kitaptan başka bir şey okumayan adamlara benzersin.
Reklam
Bu çocuğun o kadar ahmakça bir kibri var ki kendisiyle uğraşılmaya bile layık değildir ...!
Vatanımı severim.Çünkü annem orada doğdu. Çünkü damarlarımda dolaşan kan tamamen onundur. Çünkü annemin ağladığı ve babamın saygı duyduğu bütün ölüler onun mukaddes toprağında gömülüdür. Çünkü konuştuğum dil,beni aydınlatan bütün kitaplar ,kardeşlerim,arkadaşlarım,içinde yaşadığım bütün halk ,beni çevreleyen tabiat ,bütün gördüğüm şeyler,yani bütün sevdiğim ve muhabbetle seyrettiğim şeyler vatanımdan bir parçadır...
Fikrimizi kısıtlı beyaz ettiğimiz ;beyan edince başımıza bela aldığımız demokratik bir dünyada yaşıyoruz...Ne hoş....
569 yıl önce bugün bi' tarih yazıldı.... #fetih 1453