İyi düşün ki çocukluk dostluğunu muhafaza etmezsen benzeri dostluklar kurma zor olur.Eğer sadece bulunduğun sınıf içinde yaşarsan bir tek kitaptan başka bir şey okumayan adamlara benzersin.
Vatanımı severim.Çünkü annem orada doğdu. Çünkü damarlarımda dolaşan kan tamamen onundur. Çünkü annemin ağladığı ve babamın saygı duyduğu bütün ölüler onun mukaddes toprağında gömülüdür. Çünkü konuştuğum dil,beni aydınlatan bütün kitaplar ,kardeşlerim,arkadaşlarım,içinde yaşadığım bütün halk ,beni çevreleyen tabiat ,bütün gördüğüm şeyler,yani bütün sevdiğim ve muhabbetle seyrettiğim şeyler vatanımdan bir parçadır...