Hümeyra

Bu yaz sarf edilen vakte değer birşey yaptımsa o da bunları okumak oldu.
Reklam
Bu yaşayışın yalnız acılıklarıyla karşı karşıyayım. Zaten hayat denilen şeyin bu demek olduğunu anladım ama...Geç ve güç...
Yalnız şu kadar söyleyeceğim ki hayatımdan gayri memnunum. Bu bedbinı neden mi diyeceksin? Tabii sebeplerini ayrı ayrı izah etmek gayrı mümkündür. Hiçbir şey anlamadan bir makine gibi hissiz yaşıyorum.Hele bu gece son derece maneviyatım kırık ve bedbahtım.
Söyleyecek birçok şeyler var belki , fakat heves yok.
"Ne giysem yakışmıyor uçurumlardan başka "
Reklam