Yalnız şu kadar söyleyeceğim ki hayatımdan gayri memnunum. Bu bedbinı neden mi diyeceksin? Tabii sebeplerini ayrı ayrı izah etmek gayrı mümkündür. Hiçbir şey anlamadan bir makine gibi hissiz yaşıyorum.Hele bu gece son derece maneviyatım kırık ve bedbahtım.