Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnız şu kadar söyleyeceğim ki hayatımdan gayri memnunum. Bu bedbinı neden mi diyeceksin? Tabii sebeplerini ayrı ayrı izah etmek gayrı mümkündür. Hiçbir şey anlamadan bir makine gibi hissiz yaşıyorum.Hele bu gece son derece maneviyatım kırık ve bedbahtım.
Sabahattin, ben ehemmiyet verilmeye hatta konuşmaya değmeyecek kadar basit bir insanım. Hemen senin olmaktan o kadar korktuğun alelade mutavassıt insanlardan. Hiçbir şey olmaya namzet olmayan. Renksiz. Boş nası diyeyim:Hiç .Öyle bir insan. Anlıyor musun ki Allah'in fevkaladeler ve anormaller arasında kalabalık olmak için yarattığı kullardan. Sakın yalan söylüyorum veya değiştiriyorum falan zannetme. Maalesef hakikati yazıyorum. Bu satırları yazmanın ne kadar müşkül olduğunu tahmin edersin. Ve ne büyük cebrinefs ve fedakarlıkla yazdığımı düşünebilirsin. Sabahattin, işte böyle. Bu dünyada hayvan gibi yaşıyorum. Ve yine de öyle yaşayacağım biliyorum. Bir eser, bir inkılap, bir büyük iş yapamadan hayvan gibi yaşamak ve nihayet herkes gibi ölmek. Düşün ki bu renksiz hayatı insafsız tabiatın yüzüne fırlatıp atamayacak kadar miskin ve cesaretsiz bir insan. Derin yarama dokundun Sabahattin. Sana bu satırları yazarken yine sayılı ıstıraplarımdan birini yaşıyorum. Yalnız bir şeye kızıyorum kardeşim: Bari bu hiçliği düşü nemeyecek kadar aptal olsaydım. Kendimi bir şey zannedebilseydim. İnansaydım.