..
.
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı,
yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi..
Sevgilin,
bitkin kalmalı öpülmekten..
Sen,
bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği..
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir,
bir kuşa,
bir çocuğa..
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya..
Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını
Kavgaya,
tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin..
Ve uzandın mı bir kez sımsıcak kumlara
Bir kum tanesi gibi,
bir yaprak gibi,
bir taş gibi
dinleneceksin..
İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına
İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
..
.
Sinemaya gidilir, bir kız sevilir
Bunalınır geç saatlere kadar kahvede
Baba haftada üç gece gelebilir eve
Arkadaşlıklar ve özlemler vardır
Değişir plaklar ve küfürler
Heyecanlandırıcı bir şeydir yaşamak
Yeni şeyler umdurarak geçer..
.