" Eskiden eşler bütçe için evlenirlermiş. Kendilerini koruma altına almak için evlenirlermiş ki kendilerini iyi hissetmek için. Ama bir kişi ile evlendiysen onu sevmen gerek... " demiş bir yazar. (Benim düşüncem) " Bir kişi ile birlikte yaşamak için onu sevdiğini ifade etmek için bir deftere imza atman gerekmez. Onunla yine yaşayabilirsiniz. İlla ki ben evlenicem diyorsanız evlenin ama şunu bilin ki sevmek bir imza ile olucak iş değil... " İpek Ongun
İpek Ongun Çok güzel bir kitap. Kitabı anlayarak okumanızı tavsiye ederim. Kitap serranın okul hayatını ve onun dışında herşeyi anlatıyor . tekrar tekrar söylüyorum iki kelimeyle (lafın gelişi) MUH -TE -ŞEM Acil bir şekilde alın düşüncelerinizide değiştiriyor. Ama en doğrusunu anlatan bir kitap. ( okuyun )