Okurken nerdeyse 20 sayfa sonra olacakları tahmin edebiliyorum. Bunda bir yere kadar sorun yok ama aşk dörtgenleri, ana konunun daha üstüne çıkmış gibiydi. Açlık oyunlarının daha aşklı ve mutsuz olaylı versiyonu gibi. Tess'in Day'e June'u kötülemeye başladığı ve "beni mi kurtarırsın yoksa onu mu" sorusu beni taaamamm diyerek kitabı bırakmaya itti. Zaten Day ve June daha yeni aşık olmaya, birbirlerini iyice tanımaya başlamaları gereken dönemdeyken hem ayrı düşüyorlar hem de ikisini de şüpheye düşüren birileri var (Tess ve Anden). Yeni oluşmaya başlayan bir ilişki için fazla saptırıcı etken var, böyle olunca birbirlerine duydukları sevgi de güvenilir olmuyor mantıken. Zaten 3. Kitabın da sonuna baktım Türk dizisi finali yaptığını gördüm sevgili yazarin icjsjc. Neyse bu kitabı okumak benim için zaman kaybı, yaşı küçük olan ve distopik türü yeni okumaya başlayanlar için daha eğlenceli gelebilir. Bu tur aşklı entrika olaylarını okumaktan her zaman nefret etmişimdir.