blackswan

blackswan
@blackswan0
.
"Beni güzel hatırla! bunlar son satırlar..." "Beni güzel hatırla! Çünkü sevdim seni ben, her şeyini..." "Beni güzel hatırla! Sayfalarca mektup bıraktım sana. Şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım. Sakladım günahını, sevabını içimde Sessizce gittim... Senden öncekiler gibi sen de anlamadın." "Beni güzel hatırla! Dizlerimde uyuduğunu düşün, saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı, mutlu olduğun anları getir gözünün önüne. Alnından öptüğüm dakikaları..." Okan Savcı
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saçların mı ıslak yoksa ıslak mı yaşamak dedim, Senin için rüzgarda hep yağmur mu var? Gözlerin mi daldı yoksa sıkıldın mı sorulardan, Hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar?.. -Kupa Kızı Sinek Valesi
Müzik
Görünürde dengeyi bozmayan Ama yaşamı daha ağır, daha zor kılan gamsız bir yük edinmiştim... Evet, bunun da kusursuz bir yolunu bulmuştun Esen rüzgarda kulağıma fısıldamanın Ayak izlerin olmadan odama girmenin Ve soğuk oluşuna bizzat sebep olduğun geceler dokunmadan sarabilmenin... Sana kızmak pek mümkün değildi sevgilim, anlıyor musun beni?..
Aşk
Her gelen canımı yakmak zorunda mı benim?.. Onların canı yok mu, Neden hep benimkini tutuştururlar bir ucundan?..
Aşk
"Bana yokmuş gibi bakma, bana kalbin gibi bak..."
Müzik