Bekleyip en sonunda aldığın bir ödülden bile birkaç gün sonra sıkılırsın ve insanların belli bir kısmı, tamamen sığ bir yürekle, bunun ilişkilerde de böyle olduğunu düşünüyor olmalı.
Kaç yüzyıldır her bulduğuna fiyat biçmeye çalışan insan, insana mı fiyat biçemez sanki :)