blackswan

blackswan
@blackswan0
.
"Aklımdan çıkmıyorsun" dedim, Başka türlüsünü yorgunum anlatmaya
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Beni güzel hatırla! bunlar son satırlar..." "Beni güzel hatırla! Çünkü sevdim seni ben, her şeyini..." "Beni güzel hatırla! Sayfalarca mektup bıraktım sana. Şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım. Sakladım günahını, sevabını içimde Sessizce gittim... Senden öncekiler gibi sen de anlamadın." "Beni güzel hatırla! Dizlerimde uyuduğunu düşün, saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı, mutlu olduğun anları getir gözünün önüne. Alnından öptüğüm dakikaları..." Okan Savcı
Alıntı
Saçların mı ıslak yoksa ıslak mı yaşamak dedim, Senin için rüzgarda hep yağmur mu var? Gözlerin mi daldı yoksa sıkıldın mı sorulardan, Hiç geçmez mi gözlerinden bu sonbahar?.. -Kupa Kızı Sinek Valesi
Müzik
"Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı."
Alıntı
"Hiçbir yere tutunmadan,hiçbir yerde köklenmeden,akan suyun üzerinde kayar gibi yaşıyorum."
Alıntı