Eski bir Yunan atasözü de "Mutluluk bizi ezer." der. Yani Tanrı'nin bize verdiği bütün nimetlerin hiçbiri saf ve kusursuz değildir, onları dert pahasına satın alırız.
O günleri özlüyorum, onunla konuşabildiğim günleri... Hayatına ait nice ayrıntıyı onun sesinden işitebildiğim, çocuk gönlümü pırpır ettirecek gülüşünü duyabildiğim, dertlerine ortak olabildiğim, el ele tutuşacağımız anları beraber sabırsızca düşlediğimiz günleri...