sevdiklerimiz vefat edince ;
hayatımızda biriken
güzel anlarımız uçup gider ,
yerlerine eksiklik
hissedeceğin anlar gelir ,
hiç bir zaman eskisi gibi olmaz ...
karakterliğim hep soğukkanlıdır ,
sıcakkanlığımı göremeyenler
beni hep reddederler .
insanı olduğun gibi kabul etmezsen
insanlık anlamını bilmiyorsun demektir .