kış aylarında sabahları kış güneşi çok güzel olur , bunu hepimiz biliriz .
nedense her kış güneşi gördüğümde
yüzü kış güneşi gibi parlayan güzel kadın
aklıma geliyor ,
harbiden deli gibi sevmiştim
ah o günler beni hep yakıyordu
kış güneşine rağmen .
İnsanlarla ve hayatla uğraşmaktan
yorulan ve yıpranan her insan,
zamanla sadeliği ve dinginliği seçer.
Bu bir kaçış da değildir.
Bu bir arınma ve kendini bulma dönemidir.