Öncelikle kitabın dili gerçekten sade ve akıcı. Kitabı beğendim ama konusuyla klişe, ayrıca herkesin çok şaşırdığı ters köşe bu muydu dedirtti bana? Tahmin edilebilir bir sondu, yazarın Çilekteki Nefret kitabının sonu en büyük ters köşeydi bence. okurken kendimi entrikalı türk dizisi izliyormuşum gibi hissettim hatta Hümeyra hanımı Nebahat Çehre oynadı
SPOİLER!
kitabın sonu gerçekten soru işaretleriyle bitti, Bağdagül Selim'den ayrıldı mı?, Vladimir ve Deniz kaçabildi mi? Berrak'ın ölüp ölmediği bile belli değil (kesinlikle öldü) neyse zaten okurlar kitabın geri kalanını kafasında tamamlamıştır. Yazar kitabı böyle bitirerek okurlara heyecan vermek istemiş ama tatmin edici olmadı