Bu kitabın ilk yorumunu yazıyorum. Kitabın 10-17 yaş arasına hitap etiiğini düşünüyorum fakat her okursever okusun... Beğendim gerçekten zaten konusu da yazıyor genel bakışta bu yüzden uzatmıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Konusu sürükleyiciydi.Çok hızlı bitiridm fakat karakter isimlerini biraz fazla saçma buldum.Deneylerin şiirleri de saçmaydı bence. Ama parasına değdiğini düşünüyorum ve öenrimi de yaparım
Dilek ŞurubuMichael Ende · Kabalcı Yayınevi · 2006590 okunma
Yazarın en beğendiğim kitaplarından biri oldu. sürükleyici ve konusu da harikaydı.
Konusu ise bir kadının trende bir adamın bir kadını boğarken görmesi. Ama bir bakıyorlar ne trende ne de trenin geçtiği güzargahta bir ceset var...Kitabın başlarında düşündüğüm ve emin olduğum kişinin katil çıkmaması beni üzmedi değil.Genelde doğru tahmin yapardım. #tavsiyeederimm
16.50 TreniAgatha Christie · Altın Kitaplar · 05,8bin okunma