Hastayken okumuştum bu kitabı beni rahatlatmıştı. Okurken çok güldüm. Aynı zamanda Şermin Yaşar'ın okuduğum ilk kitabıydı. Tavsiye eder miyim peki?
Tabii ki çok beğendim #tavsiyeederimm
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma
Zamanın durduğu bir sandık... ikiye bölünen bir krallık... Bitmeyen savaşlar...
Çok iyiydi baya sardı ve heyecanlıydı.Özellikle sonu çok şaşırtıcıydı.Sonunu okuduğumda tüylerim diken diken oldu valla donup kaldım.Tavisye ederim muutlaka mükemmel,
Zaman SandığıAndri Snaer Magnason · Domingo Yayınevi · 2019194 okunma
Çok iyiydi yaa hayran kaldım.Çok akıcıydı hemen bitti.Tavsiye ediyorum hemen okumalısınızzz Havva Tekin'in okuduğum ilk kitabıydı ve son olmayacak gibi
Cinayet ve polisiye tarzı muhteşem bir kitap.Yazar Agatha Christie olunca ayrı bie güzel oluyor. Çok beğendim ama sanki bu kitapta yazarı tahmin etmek bir tık daha kolaydı başka yorumlarda da gördüğüm gibi.
Gizli DüşmanAgatha Christie · Altın Kitaplar · 2015550 okunma