Kitap çok güzeldi.Elimden düsmeyen bir kitaptı baya da sardı gerçekten Jaz'ın dilinden okuduğumuz bu kitap Suriye'den gelen Nadima adlı kızın Jaz ile kurduğu arkadaşlığı anlatıyor.Konuştuğumuz diller aynı olmasa bile bir şekilde anlaşabiliriz. Mutlaka okuyun öneriyorum.