Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin (geleceğin) olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.